☰ Menu Prawe Menu ☰
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Stargardzie
Weterynaria

Piątek 14.05.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Koordynator dostępności

Zarządzeniem nr 11/2020 Powiatowego Lekarza Weterynarii w PIW Stargard  z dnia 30 września 2020 r. powołany został Koordynator ds. Dostępności. Koordynatorem dostępności w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Stargardzie jest Grzegorz Grenda

Do zadań koordynatora dostępności należy w szczególności:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Stargardzie
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r., poz. 1696 z późn. zm.),
  • monitorowanie działalności Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Stargardzie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • przedstawianie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w PIW Stargard bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań
  • sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe

Grzegorz Grenda

e-mail:  stargardsz.piw@wetgiw.gov.pl

telefon: 091/577 10 72

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Magdalena Wesołowska
(2020-10-01 19:24:38)
Ostatnio zmodyfikował:
Magdalena Wesołowska
(2020-10-02 10:10:37)

 
 
liczba odwiedzin: 580388

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X